I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, December 28, 2010

:: tidur pukul 3:00...lalalal

sye selalu tidur pukul 
3:00 a.m
itu saja yg sye ckp
hihihihi....
sorry tau
huhuhuhu
now!!!acik kecik!!! senyum!!!
(^___^)
bai...bai...bai
muah,muah,muah!!!
hihihuhuh





Saturday, December 25, 2010

:: bosan nye

BOSAN NYE!!!!
bosan nye!!!
bosan nye!!!
bosan nye!!!!
bosan nye!!!!
bosan nye!!!!
aku sangat BOSAN!!!!!!!!!!!
AKU SANGAT GERAM!!!!!
(@____@)
hehehehehehehheh
aku geram,aku geram,aku geram.... aku sangat geram!!!!!!
A.K.U  S.A.N.G.A.T  G.E.R.A.M.!!!!!
D.A.N. S.A.N.G.A.T  B.O.S.A.N!!!!!
(*_*)  





Wednesday, December 22, 2010

::Loser!

::Loser,double loser,whatever,moron!!
hihihihi
:)
^_^


Tuesday, December 14, 2010

wish li$t hari jadi

- ipot nano (pink)
- handpone (blackberry warna pink)
- jam tanggan (pink)
 - beg tanggan (pink)
- camera digital (pink)
                                                I  LOVE PINK 
                                                       
                                                   
nor hazalina binti aziz
i love pink

Sunday, November 28, 2010

surat cinta dari lblis

Hai manusia yg tersayang
tadi mlm waktu kau tido tidak memuji Allah, tidak berselawat, tidak
membaca ayat kursi.ini bagus sekali kerana wakut kau tido adalah wakut utk tido,
bukan wakut utk membaca Al-Qur'an.sesungguhnya kau tidak membuang masa.
pagi ini aku lihat kau tidak bagun utk mengerjakan solat subuh. bagus sekali! kau telah
membutikkan bahawa kau adalah sahabatku yg budiman. jgnlah kau susah susah
bangun dan memendekkan tidurlah nyenyak dan nyaman. jgn hiraukan suara
berkokok yg mengejutkan kau dari tidurmu.bila subuh datang menjelang, udara masih dingin,
tariklah selimutmu dan tidurlah sayangku seperti puteri kayangan.           
aku lihat kau jarang jarang mengambil wuduk. ini bagus sekali kerana kau tidak membazir
air dan meninggikan bil air rumahmu .
aku lihat kau tidak membaca bismillah sewaktu kau makan.ini bagus kerana tidak
memenatkan mulutmu. dan apabila sudah kenyang,kau tidak menyebut Alhamdulillah. ini bagus
juga. cukuplah kau sendawa kuat kuat macam lembu.
Semalam ada orang peminta sedekah datang ke rumahmu.kau menghalau dia suruh dia pergi
tanpa kau memberikan duit sesen atupun setegyk air. ini sangat bagus dan terpuji, kerana kau
tidak membuang buang duit dan tidak membazirkan rezekimu yg melimpah-ruah yg diberi oleh
allah kepadamu. kau seorang yg berjimat-cermat, biarlah rezeki kau utk kegunaan
kau seorang, utk menonton wayang,`berholiday`di genting dan membeli kemewahan-
kemewahan dunia.
Aku lihat kau bertemu dengan ahabat handaimu, kau tidak mengucapkan
Assalamualaikum. kau mengucapakan "Hi Everybody!"ini bagus juga kerana kau menunjukkn
kau mengerti adab resam orang kafir dan kau mengerti bahasa inggeris. Tidak perlu kau
belajar bahasa arab kerana ini bukan bahasa antarabangsa.
Engkau telah membutikkan bahawa kau dan aku adalah sahabat sejati. sudah tentu kau
adalah seorang yg budiman kepada kaumku.Di akhirat nanti kau dan aku dpt berjalan
bersama-sama.Kita berpegang tangan.menuju neraka jahanam    
       
adik-adik dan akak-akak sekelian
kita jgn jadi orang yg mcm ni tau jgn ikut ckp lblis jahanam ni tau
ingat!!!!!!!
bia bai

Saturday, November 27, 2010

anda rasa bosan x

hai teman teman
anda rasa bosan x ?
=)

si kecil itu =)

tangisan dlm kejahilan
rintihan dlm kezaliman
rayuan x bersuara
sang kecil meratap kepiluan
lesu dan x bermaya
mencari mencari, terkapai-kapai
dlm arus kerakusan
si kecil tu tidak bijak berkata
si kecil tu tidak pandai mengadu
si kecil tu tidak berdaya  menentang
hanya ari mata saja yg muntah dari
suaranya
kerana kesakitan
kerana keperitan menahan
seksa insan-insan berdosa 

Gambar Kami

Hai bloggers!..
entry kali nie saya nak paparkn gambar-gambar saya bersam-sama dengan my cousins..hehe
harap u alllooossss suke eh...=)




 nie gambar aku bersama-sama my cousin..chumel kn..=)


ni plak gmbar dgn cousin aku gak..
perkenalkan : mimi & pika..=)


taraa...
yang baju purple tu adalah aku..

guru

jika kau dlm kegelapan,
engkaulah penyuluh jalanku,
kala aku kesepian,
kaulah penghibur hatiku,
kaulah mendidikku dari kosong hingga
ke menara gading
ajaranmu akan kuingati,
segala jasamu amat kusanjung,
budimu akan kubalas.
suatu hari nanti aku pasti berjaya,
terima kasih guru atas ajaran yg diberikan 
TERIMA KASIH GURUKU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
   

hai semuan nya?

hai semua nya ?    

kawan

kata mak ,kawan itu ibarat lebah , habis madu sepah dibuang.
kata abah, kawan itu umpama bunga ros , di pandang cantik dipegang sakit.
kata atuk, kawan itu seperti air terus mengalir .
kata nenek, kawan itu bak bulan dipuji dan disanjung tapi  nun jauh di sana
kata saudara, kawan tu  macam makanan,kawan makan kawan ,
kata abang, kawan itu umpan lembu , mengikut sahaja apa yg dikata
kata kakak, kawan tu macam durian ,bau je busuk tapi sedap dimakan.
kata adik, kawan tu macam biskut, sekejap ada sekajap xada
kata aku, kawan tu x kisahlah camne.. walaupun dia ibarat lebah , umpama bunga ros , seperti air ,bak bulan , seperti lembu ,x ubah macam durian &macam biskut!......
sekali aku berkawan dengan dia ,
selamanya dia kawan aku...

Friday, November 26, 2010

cerita cerita lama p.pamlee yg saya suka

FILEM FILEM KLASIK
nujum pak belalang
hang tuah 
pendeker bujang lapok
madu tiga
laksamana DO RE MI
KOMEDI KOMEDI P.RAMLEE
ahmad albad
masam masam manis
keluarga 69
tiga abdul 
labu labi
 nasib si labu labi
 do re mi
 nasib do re mi
 seniman bujang lapok
 musang berjanggut
 itu saja la cerita yg saya suka 
 ok la bye bye 

sedih nye!!!

saya rasa begitu sedih kerana tidak dapat jumpa kawan kawanku dan cikgu ku di sekolah kekangsaa jijan.
 Aku  tidak dpt berjumpa dgn kwn kwn ku yg masuk ke asrama penuh aku harap mereka yg masuk ke asrama
 penuh tu dapat belajar dgn bersungguh sungguh dan jgn buat pekara pekara yg berdosa yg boleh memasuk kan kita ke neraka. Kalau kita berlajar bersungguh sungguh kita akan dapat apa yg kita nak selama ni. Aku teringat 
pada cikgu ku yg dah menajar ku selama 6 tahun.yg mana masuk asrama tu berlajar la bersungguh sungguh !!!!!!  bye bye                                                                      
HAHAHAHAHhahahahaha  =) 
 
 
 
            

kawan ku yang gedik

aku ada seorang kawan yg sangat gedik di sekolah nama dia n.h dia seorang yg baik sedikit, pandai,kelaka, tapi saya tak suka dengan perangai dia yg mengedik tak x tentu pasal.Tapi perangai yg saya tak suka bila dia merajuk dah la tu dia bagi tahu orang yg aku dan teman teman ku tak kawan dia dan suka menikut orang kemana sahaja orang tu pergi.Dan lagi dia suka nak tahu rahsia orang lain kalau orang nak tahu rahsia dia tak kasi .Lepas tu dia suka mintak  makanan orang kalau aku mintak tak kasi dia kasi kawan baik di saja 
 
 
   jg jadi macam kawan saya ni tau
ingat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Thursday, November 25, 2010

bosan nye !!!

bosan nye hari ni kalau ada kawan kawan kan best dapat berbual bual dengan kawan , gelak dengan kawan.
bermain dengan kawan . Dah la kena jaga baby tu la sbb tak boleh pergi jalan jalan  kalau nak jalan jalan pun hari ahad itu pun kadang kadang ..................ok la sampai di sini saja bye bye 

tv baru

tv baru ku dah sampai ....ambik ko!, tgk la tb ni puas puas
lepas ni ..... jangan jadi mangsa 
meletup
_
_
_
_
_
_
_
_
kesian....hahahahah

HAI

hai nama saya nor hazalina bt aziz umur saya 12 tahun .Saya duduk di jalan Abdullah kampung jijan tengah 71800 nilai  N.S Saya sekolah di sekolah kebangsaan jijan .
   

hye.

hye saya baru lagi dalam selok belok blog nie.
kalo ada salah dan silap harap dimaafi..

peace no war~